Thursday 15 September 2016

Chess.com..Akhirnya brjaya cecah 1700!!

1121pm~Sejak smnggu dua ni aku asyik main chess.com sbb bukan apa..tiada kena mngena sbb nk main tournament atau apa..cuma nk mnajamkan pemikiran sbb smnjak kbelakangan ni fikiran trasa slow dan lembab.
Sambil2 layan Olympiad Baku live tu sambil tula buka chess.com..Alkisahnya aku ni scara jujur xpernah lg rating maya cecah hingga 1600,jika cecah pun cuma Fide Rating dan juga yg trbaru National Rating..tupun dh jatuh balik ke aras 1599 kbawah..
Tapi tanggal 15/9/2016 buat prtama kalinya dlm sejarah hidup,aku brjaya cecahkan rating maya ke angka 1700...Wow!wow!woww!...haha
Pinjam trademark SM sekejap..
Apapun kputusan untuk brsara dari main chess rasanya dh muktamad..sbb apa?sbb rasa mcm mmg dh xleh pergi jauh dan gagal dlm misi nak dptkan kepuasan brmain..
"SM,tolong daftar nama saya utk tournament esok kt stapak tu bleh?" SM jawab--"baik Tuan Syazrin,dtg sblum pkul 9pg ye"
--"ok"

2 comments:

  1. Jom rentap chess online

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..kalau free leh jnguk kt chess.com,id saya hadifimran

      Delete